sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Milja

Mä en sais sulta mitään salata,
Joten kerron: haluisin menneisyyteeni palata.
Mutta älä pelkää,
en käännä sulle selkää
Sut mukaani ottaisin,
Vaikka väkisin.
Oot mulle yks tärkeimmistä,
monesti päivään saatan hihastas nykäistä.

jos ssun sisältäs sielu kuolisi,
Toivon että jumala munkin sielun huolisi..
En kestäis olla yhtään ilman sua, tän kauempana susta en vois asua.

En voi tietää oonko sulle yhtä tärkee,
Sikspä en tiedä onko täss ees mitää järkee..
Toivottavasti oon..
jos en, vaivun takas paskaan kohtaloon.
Tänne jään vanhaan kotitaloon,
koska en pääse pakoon..

mutta menneisyyteni en pääse takaisin,
Vaikka sinne mielelläni palaisin.
Silti mun on ihan hyvä täällä,
Oothan sinä täällä mun sydämen sisällä!
Toivottavasti mun ei tartte sua menettää,
Mut jos haluut voit mut elämästäs eksyttää..
Tee miten haluut,
Mut mun sydämmessäni pysyyn tuut!
i love u

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti